Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB

Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka...

Wednesday, 6 July 2011

Dendam Nik Aziz kaitkan dgn Parti

Jom kita belajar dgn nik aziz.

Allah memerintahkan supaya saudara islam saling sanyang menyayangi sehingga jika tidak bertegur sapa lebih dari 3 hari Allah memberi kutukan keras kepada mereka dgn ancama tidak akan berbau syurga..

Natijahnya Allah memerintahkan kpd ummat islam supaya hidup dgn kasih sayang, aman damai dan sejahtera..

Cuba kita renung apa yg ada pada diri nik aziz...

Dalam diri dia penuh dengan dendam kesumat yg tak terhingga terhadap umno.

Dendam ni sifat sapa?

Bukankah sifat mazmumah milik syaitan?

Buktinya....

Apabila puak2 umno bg cadangan utk bina kerajaan perpaduan antara umno dan pas apa yg berlaku?

sapa yg menentang keras?

bukankah nik aziz?

Dalam diri dia penuh dengan sifat2 dendam, sifat tak mahu maafkan orang!!!

adakan ini yg dituntut dlm islam?

mereka sanggup bersekongkol dgn dap yg sudah terang2 musuh islam dari berbaik baik dengan umno!!!

Mungkin dia sudah tua dan hampir2 nyanyok..

Dia terkenangkan apa yg berlaku pada zaman dulu apabila pas bekerjasama dgn umno. Dia kata perit sgt..

Pada hal org2 umno pd masa tu boleh kata semuanya dah tak ada dah pun, ada yg dah mati, ada yg dh nyanyuk, ada yg dh resign. hari ni semua org baru dlm umno.Muka2 baru dlm umno dan sama jgk dlm pas,tinggal nik aziz sorang je kot org lama, yg lain semua org baru...ada la 1 2 kerat mcm YM KULI, tp dia pon dh tak aktiv dah, dah tak da jawatan pon melainkan ketua bahagian saja yg dia sandang skrg ni..

jd atas alasan apa pas menolak untuk bekerjasama dgn umno?

Sedangkan org umno tu org islam/melayu...

Inilah buktinya Bukan senang nk jd ulama yg betul2 ulama, stakat ulama cari makan nk kuasa boleh la..

kalau betul niz aziz ini ulama yg dihormati sudah tentu dia akan memaafkan salah silap org lain..Buang yg keruh ambil yg jernih demi perpaduan orang melayu/islam.




Inilah PAS.

No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya