Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB

Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka...

Wednesday, 19 October 2011

PAS Tolak Perhimpunan Anti Murtad!!


Jelas dan nyata bahawa Parti PAS ini adalah Parti yang erselindung di sebalik nama Suci Islam. Kalau di zaman RasuluLLah dahulu puak-puak ini digelar sebagai Kaum Munafik ( Munafiqun) dan sifat-sifat serta ciri-ciri munafik yang dinyatakan dalam Al Quraan itu jelas terdapat pada pemimpin-pemimpin Parti PAS dan juga dalam perjuangan Parti AS ini. Jadi mohon pada Allah agar mengembalikan HIdayah pada Pemimpin-pemimpin ini agar Insaf dan kebali ke jalan yang benar.

 






 Cuma aku berasa pelik tentang apa yang berlaku akhir-akhir ni.

Aku hairan pasai apa sebuah parti politik Islam yang sepatutnya bercakap dan bertindak demi Islam, sebaliknya bersikap "menentang" apa saja yang berkaitan kepentingan Islam.

Apakah halatuju parti ini? Nak jaga Islam atau nak rosakkan Islam?


 Perhimpunan Anti-Murtad - PAS tak mahu sertai.

Perhimpunan BERSIH bersama Ambiga - PAS sertai. Anytime..anywhereback

PAS up gereja DUMC.

PAS pentingkan politik dari agama

PAS pentingkan undi dari akidah.


Hendak seribu daya tak hendak seribu dalih. Dlm jkuasa penganjur pun tak dak sorg pun org besar umno...tapi kenapa pas begitu fobia kan umno..??nampaknya PAS lebih pentingkan politik dari islam...PAS lebih sayang kan dap dan ambiga dari islamm...dlm alquran sendiri dah suruh jangan ambil saksi dikalangan oeg2 bukan islam....kene dahulukan org islamm....nabi sendiri di tegur oleh Allah SWT suruh utamakan org islam dari hadis riwayat muslim yg mashur dimana nabi saw sedang berkomunikasi dgn pemimpin2 quraish dan org tua islam...tapi pas yg gunakan islam for all tak mahu org islam yg mcm dr yusri tuu...pas nampaknya takutkan bayang2 akutumno lebih dari tkan hantu...hehehehe..... PAS reveals their true colours....Tengok macam PAS, Islam tak sokong....kristian sokong....baru best.

Jangan sentuh hak orang kafir tau nanti anjing2 PAS akan mengamuk, berdemo dan bergolek2 di jalanraya!



HARAPKAN SERBAN AJER YANG BESAR BAKUL.... TAPI SEBENARNYA MEREKA ADALAH BACUL...BELUM APA2 DAH TARIK DIRI... INI NAK MASUK PERANG FISABILLAH?....APA NAK JADI LAH NGAN PAK2 JANGGOAT TU!!!!


No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya