Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB

Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka... Dalam Musnad Imam al-Rubai’ diriwayatkan hadith berikut; لَعَنَ اللَّهُ الْمُسَلَّطَ عَلَى أُمَّتِي بِالْجَبَرُوتِ، وَالْمُسْتَأْثِرَ بِفَيْئِهَا “Allah melaknat orang yang memerintah umatku dengan zalim dan mengaut harta fai’ nya (harta milik awam) untuk kepentingan dirinya.” Imam al-Ghazali dalam kitabnya Ihya Ulumuddin pernah memberikan nasihat tentang cara berinteraksi dengan pemimpin yang zalim iaitu (mafhumnya), “Jangan bergaul dengan para pemimpin dan pembesar yang zalim, bahkan jangan menemuinya. Berjumpa dan bergaul dengan mereka hanya membawa petaka. Tetapi sekiranya kamu bertemu dengan mereka, jangan memuji-muji mereka (tetapi nasihatilah kepada kebaikan), kerana Allah sangat murka ketika orang fasik dan zalim dipuji. Dan barangsiapa mendoakan mereka panjang umur, maka sesungguhnya dia suka agar Allah diderhakai di muka bumi.”

Friday, 14 October 2011

PR Kantoi lagi!! Fitnah Najib




Bangang!!!


Itu ungkapan keras tapi nak buat macam mana dah memang puak PR ni memang bodoh pun.
Asyik menipu aje kerja mereka ni.
Semata-mata nak meraih simpati dan meraih undi.
Mereka fikir rakyat sekarang senang nak diperbodohkan?
Alahai kasihan pada puak-puak PR ni begitu ketandusan idea nak menjatuhkan Barisan Nasional, Najib terutamanya.
Dato Seri Najib disenangi rakyat, itu yang mendatangkan iri hati pada PR ini.
BUSUK betul hati mereka ini.




 Najib Tun Razak yang kononnya menyembah salib yang dipegang oleh Pope Benedict XVI di Apostolic Palace ketika kunjungan beliau ke kediaman musim panas pemimpin penganut Katolik itu di Castel Gandolfo di pinggir Rome pada 19 Julai 2011 yang lalu.






 KANTOI !!!
Najib Razak masih lagi menjadi Timbalan Perdana Menteri sedang bercakap dengan Tun Abdullah Ahmad Badawi.Contrast dan depth cahaya dan warna boleh ditukar-tukar.


Hindari dari politik kotor PR.
Jauhi dari golongan sesat PR
PR, kotor lagi menyesatkan

Kenapa PAS diam?? kata Amar makruf nahi Mungkar??


Bodoh Punya PAS!
RAKYAT BANGKIT !!!

No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya