PRU14, Tun M perlu bertanding utk menambahkn kerusi Pakatan Rakyat..Parlimen disyorkan- Putrajaya.

PRU14, Tun M perlu bertanding utk menambahkn kerusi Pakatan Rakyat..Parlimen disyorkan- Putrajaya.
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka... Dalam Musnad Imam al-Rubai’ diriwayatkan hadith berikut; لَعَنَ اللَّهُ الْمُسَلَّطَ عَلَى أُمَّتِي بِالْجَبَرُوتِ، وَالْمُسْتَأْثِرَ بِفَيْئِهَا “Allah melaknat orang yang memerintah umatku dengan zalim dan mengaut harta fai’ nya (harta milik awam) untuk kepentingan dirinya.” Imam al-Ghazali dalam kitabnya Ihya Ulumuddin pernah memberikan nasihat tentang cara berinteraksi dengan pemimpin yang zalim iaitu (mafhumnya), “Jangan bergaul dengan para pemimpin dan pembesar yang zalim, bahkan jangan menemuinya. Berjumpa dan bergaul dengan mereka hanya membawa petaka. Tetapi sekiranya kamu bertemu dengan mereka, jangan memuji-muji mereka (tetapi nasihatilah kepada kebaikan), kerana Allah sangat murka ketika orang fasik dan zalim dipuji. Dan barangsiapa mendoakan mereka panjang umur, maka sesungguhnya dia suka agar Allah diderhakai di muka bumi.”

Sunday, 26 February 2012

PR kantoi lagi menipu edit gambar Menteri Pertahanan Malaysia

 Nie lagi pendedahan pasal puak PR yang kantoi menipu gambar Zahid Hamidi (Menteri Pertahanan) yang kononya dikatakan Pro Israel.

Lihat gambar dibawah:




                                 

Sekali pandang memang ianya seperti betul. tetapi cuba lihat semula pada gambar dibawah ni:

                                          
Inilah fitnah jahat yang cuba dimainkan oleh Pakatan Rakyat dengan senang lenang menokok tambah gambar pemimpin Kerajaan.Dari manakah gambar ini diambil?

Jawapannya dari sini:


 Masih tak percaya?? Lihat direct link yang gua bagi disini: Israeli defence minister meets UN chief

 Kenapa Gua katakan pihak Pakatan yang memainkan penipuan ini??
 Kerana salah satu jawapannya ada disini:

 Facebook!


Lihat Profile mamat kaki penipu ni disini: NurMuhd Darma A Wahab

Dengan muka tak malunya dan berasa bangga diatas kerja bodoh yang dibuat, akhirnya dirinya dimaki hamun teruk oleh beberapa orang selepas ianya dikantoikan oleh seorang brader kite nie.


Jom kita layan!




Inilah balasan yang diterima oleh kaki fitnah akibat kerja bodoh yang dibuat.

Haaaa!! hambek ko!!





No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya