Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB

Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka...

Wednesday, 28 March 2012

Pemerintahan Kerajaan DAP Pulau Pinang kuku besi!!

                                                
                                                


1. Utusan Malaysia pernah menyiarkan laporan tentang nasib kaum Melayu yang semakin tertindas oleh rejim Komunis DAP. Tanah tumpah darah dan warisan datuk nenek moyang orang Melayu di Penang diperlakukan seperti Zionis menjajah tanah Palestin.

2. Dari keseluruhan daerah Timur Laut, peratusan yang amat kecil dimiliki Melayu. 1.16% itu jumlah yang dimiliki oleh Melayu. Kampung Jalan Pokok Asam, Kampung Tengah, Kampung Permatang Tepi Laut dan Kampung Teluk Kumbar. Kesemua tanah itu kini telah dan akan menjadi milik pemaju.

                                           
3. Tidak kira tanah persendirian, tanah tol atau apa sahaja status tanah itu, atas nama pembangunan ianya "dirampas" dari pemiliknya oleh rejim Komunis DAP. Pemilik baru tanah tersebut sudah tentu adalah dari kalangan bangsa rejim itu sendiri.



4. Rejim ini memang merancang dan sedang melaksanakan penghapusan etnik Melayu di Pulau Pinang. Sedikit demi sedikit, mula dengan kadar yang pelahan dan kini semakin rancak, aktiviti pengusiran bangsa Melayu dari tanah mereka sendiri semakin berleluasa. Menggunakan kuasa sebagai pemerintah negeri mereka mengusir Melayu sesuka hati.

5. Tanah yang dirampas dan dimajukan. Dengan meletakkan harga hartanah yang tinggi dan semacam tidak masuk akal, mereka menggunakan kuasa ekonomi sebagai senjata utama mereka. Harga rumah di pasaran tempatan diletakan jauh dicapai kuasa beli orang Melayu. Ini menyebabkan sedikit demi sedikit umat Melayu keluar dari Penang dan kini majoriti di sesetengah tempat di sana adalah kaum keluarga Rejim DAP Komunis.



6. Jika manifesto Pakatan Rakyat sebelum ini adalah indah dan segala adalah untuk rakyat, kini ternyata kempen pilihanraya mereka tidak lebih dari tipu daya. Bukti nyata yang mengatakan bahawa rejim DAP Komunis ini berbohong adalah apa yang telah terjadi kepada Kampung Buah Pala.

7. Warga Kampung Buah Pala diusir, rumah dirobohkan dengan jentolak, tanah dirampas, hak dinafikan tiada beza seperti aktiviti yang sering dan sedang dilakukan oleh rejim Zionis. Kini sejuta sesalan kerana pangkah di kotak yang salah sudah tidak berguna. Kuasa rakyat menghentam rakyat!

8. Ternyata segala perlakuan rejim DAP Komunis di Penang sudah jelas. Mereka mahu kuasa mutlak dan terus berkuasa tanpa ada apa-apa halangan dari sesiapa pun. Tanah yang mereka milik mahu dijadikan sebuah empayar mereka, sama seperti Singapura. Kita jangan terkejut mungkin satu hari nanti, rejim ini akan menuntut untuk keluar dari Malaysia dan membina negara mereka sendiri. Sejarah jelas menunjukan bahawa ini telah berlaku dan kini ianya sedang berlaku.

9. Hanya kuasa rakyat yang boleh menghalang cita-cita keji dan jahat rejim ini dari berjaya. Kesilapan Melayu di Penang memilih masih ada peluang untuk diperbetulkan dan caranya adalah di atas kertas undi yang akan datang. Bersatu hati dan bersatu jiwa sesama Melayu adalah jalan terakhir untuk menyelamatkan Melayu dari terus diusir dari tanah air mereka sendiri.





10. Tidak perlu sampai mengangkat senjata untuk membetulkan keadaan kerana negara ini punya perlembagaan dan undang-undang. Namun, jika kelakuan rejim ini semacam mencabar ketuanan Melayu maka rejim ini melakukan kesilapan yang amat besar. Mungkin rejim ini menguasai Penang, namun harus diingat ini Tanah Melayu. Melayu masih majoriti!!!!

11. Allah Yang Maha Adil telah satu tanah yang besar lagi besar untuk semua hambaNya. Dari tanah yang besar dan luas ini, telah ditetapkan hanya ada satu negara untuk kaum Cina iaitu Tanah Besar China. Begitu juga untuk kaum India, iaitu negara India. Untuk Melayu Allah sediakan Tanah Melayu dan kini Malaysia.

12. Mulianya bangsa Melayu, sanggup berkongsi dengan mereka yang datang ke tanah mereka. Hinanya bangsa itu bila mereka lupa sejarah!!!

13. Mari semua Umat Melayu bersatu melawan kejahatan rejim DAP Komunis ini dari terus menjahanamkan saudara-saudara kita di Penang. Bersatu kita pasti berjaya.

No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya