Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB

Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka...

Wednesday, 12 September 2012

Misi DAP hapuskan orang Melayu & Islam



Bagi yang masih tidak nampak siapa DAP sebenarnya, saya ingin menjelaskan beberapa perkara pokok tentang DAP supaya kita boleh menilai sendiri samaada kita boleh bersama mereka ataupun tidak :-

1. Perlembagaan: Dari segi perlembagaan jelas menunjukkan DAP memperjuangkan ideologi sosialis. Ini amat bertentangna dengan Islam.

2. Malaysian Malaysia. Konsep menghilangkan identiti bangsa memang menjadi dasar perjuangan DAP. Mereka tidak mahu lagi rakyat dinegara ini mengenali diri mereka sebagai Melayu, Cina atau India. Tetapi sebaliknya semuanya berbangsa Malasia. Sekali lalu nampak macam tiak ada apa tetapi disebalinya mereka cuba mneghilangkan yang utamanya iedentiti Melayu. Dengan itu secara otomatiknya Islam yang ada pada orang Melayu dalam perlembagaan akan boleh dipertikaikan.

3. Memeperjuangkan Pluralisma. Jelas DAP amat beriman dengan konsep pluralisma ini iaitu menyamakan semua agama. Maka sebab itu bantuan diberikan kepada semua agama. Kedudukan semua agama juga diberi pengiktirafan dan layanan yang sama juga diberi pada semua agama.

4. Memperjuangakn Liberalisma. DAP juga amat kuat meperjuangakan liberlaisma yang mengutamakan kehendak manusia dan mengiktiraf kebebasan setiap individu dalam menentukan apa yang mereka ingin lakukan tanpa boleh digugat. Maka sebab itu LGBT dan yang seumpamnya boleh diterima oleh mereka sebagai sebahagian hak asasi manusia.

5. Menolak hukum Islam. Kenyataan membuktikan bahawa sudah beberapa kali pimpinan utama DAP menolak hukum Islam dan menyatakan bahawa PR tidak menjadikan perlaksanaan hukum Islam sebagai dasar perjuangan. Hujah yang mengatakan mereka semakin dekat kepada Islam adalah hujah yang sangat dangkal yang tidak ada bukti kukuh. Hanya mereka yang buta saja gagal untuk memahami sikap DAP ini.

Banyak lagi yang boleh dinukilkan terhadap DAP yang tidak memungkinkan mana-mana umat Islam boleh menerima perjuangan mereka. Bagi mereka yang cuba untuk menjernihkan DAP dan mengajak umat Islam menyokong DAP adalah seorang yang dangkal ilmunya. Mungkin mereka ada niat lain yang tersembunyi yang hanya Allah saja yang tahu, Namun mereka jangan lupa bahawa tindakan mereka ini akan menambahkan kekeliruan dikalangan umat Islam dan mereka akan bertanggungjawab di hadapan Allah nanti.


Bila PR jadi kerajaan, DSAI adalah PM, Hj Hadi TPM 1 dan LGE TPM 2. Kira2 inilah gambaran awal yang membuatkan penyokong PR senyum dalam mimpi.

Menteri apa mereka ni?

DAP akan keluarkan bukti skandal seks DSAI yang tersimpan selama ini dan usul undi tak percaya di dewan. Singapore pun banyak bahan bukti yang disimpan selama ini. DSAI akan kantoi sebab semua MP bukan Melayu baik dari BN mahu pun PR akan mengundi tolak DSAI dan akhirnya DSAI tersungkur.

Walau pun begitu TPM 1 tetap gagal ganti PM yang telah tersungkur sebab tak cukup sokongan ahli dewan. Semua ahli dewan bukan Melayu baik dari BN mahu pun PR akan bersatu padu menyokong LGE sebagai PM bukan Melayu Malaysia yang pertama.

Terlukislah sejarah baru, negeri Melayu diperintah oleh bangsa pendatang. Bangsa yang satu waktu dulu merempat, mengemis meminta belas kasihan orang Melayu. Bangsa yang satu masa dulu hanya memakai terompah, singlet dan seluar katok (seluar jerut pendek).

Lepas tu barulah cita-cita LKY selama ini untuk menyertai Malaysia tercapai. Tetapi Malaysia yang dikuasai oleh DAP dan kuncu-kuncunya menajdi jajahan takluk Singapura. Masa tu barulah Melayu pengkhianat itu tahu apa akan jadi pada mereka. Sekarangpun mereka pandang sebelah mata kepada Melayu tak kiralah PAS ke PKR ke, apatah lagi bila sudah dapat kuasa, tentu jadi macam Singapura. Sultan dijumudkan dan dilantik presiden.
Presiden pertama Bangsa Melayu tu adalah Melayu yang terakhir jadi presidennya. Nanti baru lah yang selama ini bersekongkol dengan DAP akan tahu langit tu ting atau rendah. Sesal kemudian tak guna lagi. Pengikut PAS tak pernah percaya benda begini kerana menyangka:"takkan Tuan Guru dua orang tu tak tahu?" Selalu sangat dengar ungkapan begini. Semua mata memandang tok guru mereka bila ada isu. Biasalah tok guru tu pun macam kita juga, bila nampak nak kantoi dan jadi malu, kenalah pusing2 sikit. Lahirlah beberapa fatwa mengarut yang berbelit2. Fatwa baru menggantikan fatwa lama yang dah tak boleh pakai.

PAS rasa depa dapat tambah kerusi, sebenarnya DAP yang makin menonjol sebab orang Cina bersatu, Melayu ... haha... Nuar dah kecaikan jadi ABU. Takkan dapat apa yang dikejar malah hilang pula apa yang dikendong. Sebabnya mudah... TAMAK. Cuba ingat kembali cerita kanak2 "Anjing dengan bayang2". -

No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya