Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB

Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka... Dalam Musnad Imam al-Rubai’ diriwayatkan hadith berikut; لَعَنَ اللَّهُ الْمُسَلَّطَ عَلَى أُمَّتِي بِالْجَبَرُوتِ، وَالْمُسْتَأْثِرَ بِفَيْئِهَا “Allah melaknat orang yang memerintah umatku dengan zalim dan mengaut harta fai’ nya (harta milik awam) untuk kepentingan dirinya.” Imam al-Ghazali dalam kitabnya Ihya Ulumuddin pernah memberikan nasihat tentang cara berinteraksi dengan pemimpin yang zalim iaitu (mafhumnya), “Jangan bergaul dengan para pemimpin dan pembesar yang zalim, bahkan jangan menemuinya. Berjumpa dan bergaul dengan mereka hanya membawa petaka. Tetapi sekiranya kamu bertemu dengan mereka, jangan memuji-muji mereka (tetapi nasihatilah kepada kebaikan), kerana Allah sangat murka ketika orang fasik dan zalim dipuji. Dan barangsiapa mendoakan mereka panjang umur, maka sesungguhnya dia suka agar Allah diderhakai di muka bumi.”

Saturday, 24 November 2012

Cara DAP mengawal ekonomi di Pulau Pinang.!


                                       
                                                 



Tekanan demi tekanan semakin dirasai oleh  orang melayu di Pulau Pinang, DAP bijak dengan mengutamakan anak-anak cina, menambahkan sebilangan kaum mereka didalam jawatan tertentu terutamanya anak syarikat kerajaan negeri Pulau Pinang.

Kerajaan DAP P.Pinang telah menambahkan bilangan kakitangan awam utk berkhidmat di Pejabat Ketua Menteri. Kalau sebelum PRU 2008, bilangan staf Pejabat Ketua Menteri hanya berjumlah seramai 13 org, tapi selepas DAP memerintah, bilangan tersebut meningkat 100%.

Pengambilan staf tersebut juga dikatakan dibuat terus oleh Pejabat Ketua Menteri dan bukan melalui Setiausaha Kerajaan Negeri.

Memang dasar Yahudi aka Zionis betul komunis DAP ni. Mereka cuba ciptakan satu isu perkauman demi meraih undi. Tapi bila kena pada batang hidung sendiri, itu tak apa kata mereka.

Jika DAP kafir harbi ini memerintah (mintak dijauhkan). Confirm Malaysia bakal diistyharkan sbg Daulah Islamiyah. Sebab kata mereka "kami lebih rela DAP yg perintah Malaysia dari orang UMNO"..



MUSIBAH BESAR BAKAL MELANDA JIKA PR MEMERINTAH

No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya