PRU14, Tun M perlu bertanding utk menambahkn kerusi Pakatan Rakyat..Parlimen disyorkan- Putrajaya.

PRU14, Tun M perlu bertanding utk menambahkn kerusi Pakatan Rakyat..Parlimen disyorkan- Putrajaya.
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka... Dalam Musnad Imam al-Rubai’ diriwayatkan hadith berikut; لَعَنَ اللَّهُ الْمُسَلَّطَ عَلَى أُمَّتِي بِالْجَبَرُوتِ، وَالْمُسْتَأْثِرَ بِفَيْئِهَا “Allah melaknat orang yang memerintah umatku dengan zalim dan mengaut harta fai’ nya (harta milik awam) untuk kepentingan dirinya.” Imam al-Ghazali dalam kitabnya Ihya Ulumuddin pernah memberikan nasihat tentang cara berinteraksi dengan pemimpin yang zalim iaitu (mafhumnya), “Jangan bergaul dengan para pemimpin dan pembesar yang zalim, bahkan jangan menemuinya. Berjumpa dan bergaul dengan mereka hanya membawa petaka. Tetapi sekiranya kamu bertemu dengan mereka, jangan memuji-muji mereka (tetapi nasihatilah kepada kebaikan), kerana Allah sangat murka ketika orang fasik dan zalim dipuji. Dan barangsiapa mendoakan mereka panjang umur, maka sesungguhnya dia suka agar Allah diderhakai di muka bumi.”

Saturday, 1 December 2012

Fitnah.!! Mamat PR kata UMNO bayar suruh menangis.??



 Seorang mamat PR yang agak  berkelakuan macam beruk menabur FITNAH. katanya, pakcik2 yang menangis semasa Pehimpunan Agung UMNO tu dibayar.!

 Lihat kenyataannya yang bodoh disini:


Link fb mamat bodoh ini disini: Mamat bodoh Pakatan Rakyat

tengok muka pon poyo je. Berlagak pon ada. macam best, aku tengok beruk lagi  hensem dari mamat ni..


Dah laa cakap pon agak kurang ajar & biadap, lepas tu tak hormat pulak orang-orang yang lebih berusia.. Inilah contoh seko setan bertanduk yang senang hatinya mengatakan kata-kata yang agak mengguris perasaan orang2 tua dengan kata " pakcik2 tua bangka, semuanya dibayar"


Mungkin die nie agak bodoh  siket disebabkan kata-katanya yang dungu lagi MUSIBAT. 
kalau ikutkan pagi-pagi ni aku mood happy, orang kata mulakan hari dengan senyuman. Tapi tak jadi nak senyum sebab lihat kenyataan setan bertanduk seko nie.


Inilah contoh didikan yang diajar oleh Pakatan Rakyat..!! Kalau dah bos dieorang pon jenis menipu & kuat Fitnah, apatah lagi anak2 buah.. 


Orang kata apa. Bapak Kencing Berdiri, anak murid  kencing merata2 sambil berlari.. 
Perangai tak pernah elok..

No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya