Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB

Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka...

Tuesday, 29 January 2013

Agenda DAP kurangkan Melayu di bahagian Pulau.!







 Menurut statistik, bagi negeri Pulau Pinang peratusan penduduk mengikut kaum adalah sebanyak gambar diatas.

Jika kita lihat... ramai lagi Melayu kat Pulau Pinang tu ... tapi kita lihat pula peratusan Melayu DALAM PULAU itu sendiri...
Kemanakah perginya Melayu Pulau Pinang? kebanyakannya sama ada telah kehilangan tanah, tidak dapat mengharungi cabaran arus pembangunan dan yang lain-lain sama ada menjadi gangster jalanan ataupun menjadi penguni di hotel sebelah hospital Pulau Pinang bernama Penjara Besar.

Agenda menghalau melayu keluar amat berkesan setelah DAP memerintah. Sedarkah anda semua, di bahagian Pulau, berbagai-bagai projek dilaksanakan namun  amat sedikit dan berkurangan di bahagian seberang. Tahukah anda apakah Agenda yang telah disusun oleh DAP keatas Pulau Pinang?

Sebenarnya DAP mahu Pisahkan Pulau Pinang seperti memisahkan Singapura. sebelum ini saya telah menulis tentang agneda DAP yang merancang pisahkan Pulau dari Malaysia. kenapa DAP mahu sangat Pulau?

Kerana ia amat berharga untuk Singapura. Inilah satu agenda yang perlu ditakuti dan direnungi bersama wahai semua bangsaku.

Bangunlah Melayu Pulau Pinang.!

No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya