PRU14, Tun M perlu bertanding utk menambahkn kerusi Pakatan Rakyat..Parlimen disyorkan- Putrajaya.

PRU14, Tun M perlu bertanding utk menambahkn kerusi Pakatan Rakyat..Parlimen disyorkan- Putrajaya.
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka... Dalam Musnad Imam al-Rubai’ diriwayatkan hadith berikut; لَعَنَ اللَّهُ الْمُسَلَّطَ عَلَى أُمَّتِي بِالْجَبَرُوتِ، وَالْمُسْتَأْثِرَ بِفَيْئِهَا “Allah melaknat orang yang memerintah umatku dengan zalim dan mengaut harta fai’ nya (harta milik awam) untuk kepentingan dirinya.” Imam al-Ghazali dalam kitabnya Ihya Ulumuddin pernah memberikan nasihat tentang cara berinteraksi dengan pemimpin yang zalim iaitu (mafhumnya), “Jangan bergaul dengan para pemimpin dan pembesar yang zalim, bahkan jangan menemuinya. Berjumpa dan bergaul dengan mereka hanya membawa petaka. Tetapi sekiranya kamu bertemu dengan mereka, jangan memuji-muji mereka (tetapi nasihatilah kepada kebaikan), kerana Allah sangat murka ketika orang fasik dan zalim dipuji. Dan barangsiapa mendoakan mereka panjang umur, maka sesungguhnya dia suka agar Allah diderhakai di muka bumi.”

Sunday, 13 January 2013

Buku Kristian akan diberikan percuma kini berlegar di Internet.




Akibat sokongan kuat Pakatan Rakyat dalam penggunaan nama Allah untuk agama lain. maka bermaharajajela kini sudah jelas berlegar-legar anasir mengkristian penduduk Malaysia.

Terdapat sejumlah bilangan buku yang dicetak sebanyak 63 siri  mengenai Agama Krsitian. Apa yang membimbangkan, kebanyakkan buku tersebut mencampur adukkan perihal Agama Islam.Anasir ini  adalah suatu perangkap bagi penduduk di Malaysia yang  masih lagi berpegang kepada ajaran Islam. Atas motif kebebasan beragama & sikap  toleransi pihak kerajaan, mereka semakin hari semakin berani naik kepala  sehingga tidak menghormati kedudukan Agama Islam di negara ini dengan menyentuh soal hak Agama Islam dinegeri ini.

Dibawah Pakatan Rakyat, Mereka cukup di "back-up" kuat oleh pengaruh ini. Anasir ini sedang berjalan  dan agenda ini bakal diteruskan  sehingga mengkristiankan  seramai mungkin penduduk di dalam negara ini.

Inilah satu perkara yang amat dibimbangi oleh kita semua. now masa untuk  kakitangan & seluruh umat Islam bersatu.

No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya