PRU14, Tun M perlu bertanding utk menambahkn kerusi Pakatan Rakyat..Parlimen disyorkan- Putrajaya.

PRU14, Tun M perlu bertanding utk menambahkn kerusi Pakatan Rakyat..Parlimen disyorkan- Putrajaya.
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka... Dalam Musnad Imam al-Rubai’ diriwayatkan hadith berikut; لَعَنَ اللَّهُ الْمُسَلَّطَ عَلَى أُمَّتِي بِالْجَبَرُوتِ، وَالْمُسْتَأْثِرَ بِفَيْئِهَا “Allah melaknat orang yang memerintah umatku dengan zalim dan mengaut harta fai’ nya (harta milik awam) untuk kepentingan dirinya.” Imam al-Ghazali dalam kitabnya Ihya Ulumuddin pernah memberikan nasihat tentang cara berinteraksi dengan pemimpin yang zalim iaitu (mafhumnya), “Jangan bergaul dengan para pemimpin dan pembesar yang zalim, bahkan jangan menemuinya. Berjumpa dan bergaul dengan mereka hanya membawa petaka. Tetapi sekiranya kamu bertemu dengan mereka, jangan memuji-muji mereka (tetapi nasihatilah kepada kebaikan), kerana Allah sangat murka ketika orang fasik dan zalim dipuji. Dan barangsiapa mendoakan mereka panjang umur, maka sesungguhnya dia suka agar Allah diderhakai di muka bumi.”

Saturday, 23 March 2013

Bukti Anwar boneka Yahudi







Sebuah gambar  seorang tokoh Yahudi ,Martin Indyk dilihat bersama Anwar Ibrahim dalam sebuah forum.

Apakah mesej tersirat disebalik pertemuan tersebut??  

Yahudi Zionis yang  berkopiah kecil adalah musuh utama  Islam.


Mereka memerlukan beberapa boneka untuk melakukan "regim change"  didalam  sesebuah negara Islam.

Sedarkah anda, kenapa Anwar turut menyatakan  sokong keselamatan israel seperti yang didedahkan oleh akhbar Wall Street Journal??

Anwar juga disebut-sebut antara bakal PM didalam sebuah akhbar Jurusalem Post.

Anwar antara agen freemanson di Asia.





Jelas sikap boneka seperti inilah yang amat diperlukan oleh Yahudi dalam menjalankan agenda mereka  merampas kuasa negara.

Berhati-hatilah anda semua kerana agenda menjatuhkan kuasa pemerintahan ini sedang bergerak lancar & tersusun rapi. Jangan sesekali leka dan lalai dengan apa yang anda ada.

Bertindaklah sebelum terlambat.






No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya