Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB

Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka...

Monday, 25 March 2013

Sambutan hebat penyokong BN Pulau Pinang di Padang Kota




Perhimpunan Rakyat antara penyokong BN yang bermula pada 24 Mac 2013 yang bertempat di Padang Kota Lama merupakan antara himpunan yang agak besar. Semalam gua sendiri pergi dan lihat suasana di Padang Kota  antara jam 5-7ptg.

Rata-rata semua kaum bukan sahaja Melayu, malah Cina & India turut merasa kesal dengan tindakan Kerajaan Negeri pimpinan Pakatan Rakyat yang banyak menipu penduduk P.Pinang dengan janji-janji pada PRU12 yang lalu.

Kini ramai yang mempersoalkan janji-janji tersebut malah  Kerajaan Negeri P.Pinang langsung tidak mendirikan rumah mampu milik untuk penduduk P.Pinang tetapi memberi laluan kepada projek-projek mewah disini.

Lihat gambar dibawah untuk tatapan anda semua.










Beberapa pertubuhan NGO turut hadir.






















Orang ramai mula beredar sekitar jam 6.30 ptg.
 masa gua nak blah. gua terserempak dengan sekumpulan anak muda nie. so gua pon snap ler sekali..

Gua yakin anak-anak muda kini mula membuka mata melihat bagaimana  corak pentadbiran  DAP P.Pinang




Gua sekarang  turut  menumpukan gerak kerja sepenuhnya demi membantu BN kembali merampas P.Pinang walaupun  gua bergerak sendiri.

Perjuangan harus diteruskan.

Mahu lihat lagi gambar lautan biru ?? klik sini: 






No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya