PRU14, Tun M perlu bertanding utk menambahkn kerusi Pakatan Rakyat..Parlimen disyorkan- Putrajaya.

PRU14, Tun M perlu bertanding utk menambahkn kerusi Pakatan Rakyat..Parlimen disyorkan- Putrajaya.
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka... Dalam Musnad Imam al-Rubai’ diriwayatkan hadith berikut; لَعَنَ اللَّهُ الْمُسَلَّطَ عَلَى أُمَّتِي بِالْجَبَرُوتِ، وَالْمُسْتَأْثِرَ بِفَيْئِهَا “Allah melaknat orang yang memerintah umatku dengan zalim dan mengaut harta fai’ nya (harta milik awam) untuk kepentingan dirinya.” Imam al-Ghazali dalam kitabnya Ihya Ulumuddin pernah memberikan nasihat tentang cara berinteraksi dengan pemimpin yang zalim iaitu (mafhumnya), “Jangan bergaul dengan para pemimpin dan pembesar yang zalim, bahkan jangan menemuinya. Berjumpa dan bergaul dengan mereka hanya membawa petaka. Tetapi sekiranya kamu bertemu dengan mereka, jangan memuji-muji mereka (tetapi nasihatilah kepada kebaikan), kerana Allah sangat murka ketika orang fasik dan zalim dipuji. Dan barangsiapa mendoakan mereka panjang umur, maka sesungguhnya dia suka agar Allah diderhakai di muka bumi.”

Tuesday, 2 April 2013

Lagi Che Gu Bard kantoi guna gambar tipu. Pergh!!





Korang tengok link dari Penipu Chegubad nie di sini: gambar penipu Che Gu Bard

 Tengok.!!! kan aku  dah kata yang Che gu Bard nie memang kaki penipu.. Kali nie guna lak hasil gambar kehadiran ramai  atas kehadiran Tan Sri Muhyiddin Yassin,!!

Betapa penipunya Chegu Bard yang  ahli PKR nie.

PKR memang kena tukar nama Kelentong Rakyat la  wei..

 Kalu nak menipu pon.. agak-agak la kan?? Sampai guna gambar orang lain nampak??
 Kesiannya kat penyokong mereka yang tertipu tue yer.. hahahahah

Penyokong PR sama macam Peragut Rumput. apa saja di beri semuanya depa ragut..

No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya