Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB

Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka...

Tuesday, 2 April 2013

Lagi Che Gu Bard kantoi guna gambar tipu. Pergh!!





Korang tengok link dari Penipu Chegubad nie di sini: gambar penipu Che Gu Bard

 Tengok.!!! kan aku  dah kata yang Che gu Bard nie memang kaki penipu.. Kali nie guna lak hasil gambar kehadiran ramai  atas kehadiran Tan Sri Muhyiddin Yassin,!!

Betapa penipunya Chegu Bard yang  ahli PKR nie.

PKR memang kena tukar nama Kelentong Rakyat la  wei..

 Kalu nak menipu pon.. agak-agak la kan?? Sampai guna gambar orang lain nampak??
 Kesiannya kat penyokong mereka yang tertipu tue yer.. hahahahah

Penyokong PR sama macam Peragut Rumput. apa saja di beri semuanya depa ragut..

No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya