Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB

Kerajaan tarik subsidi dari rakyat kerana mahu melangsaikan hutang tertunggak dari 1MDB
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka...

Monday, 2 November 2015

Agenda Najib bodohkan rakyat



Apabila suruh turun secara elok, walaupun pernah bersemuka serta  memberi nasihat, Najib tidak dengar.,, dia pekakkan telinga..



Nothing to hide ,

Akhirnya selepas menunggu lebih 2 jam. Najib tidak datang serta berpakat bersama Ketua Polis Negara kononnya program ini  mencetuskan suasana huru hara..












Najib memang seorang PM tak guna yang hanya menyusahkan rakyat.. Dia membebankan rakyat dgn GST, kenaikkan minyak, tol, tarik kembali subsidi yang diberikan kepada rakyat untuk mengaut keuntungan dengan cara yang mudah dalam memastikan hutang 1MDB dan pembayaran kos pesawat mewahnya berjalan lancar.. Dia langsung tak fikir apakah rakyat akan makan? apakah mereka selesa dengan bebanan dan kos sara hidup yang semakin meningkat. ?



Najib bakal menjahanamkan apa yang dibuat oleh Tun selama 22 tahun tadbir  Negara.. Dia juga berlagak konon dipilih secara "DEMOKRASI"



 Sejak bilakah pemilihan Presiden UMNO  dibuat secara demokrasi?? walhal kerusi itu juga langsung tidak berani dipertandingkan.. ??







 Dia memang suka menipu.. orang kata.. selalu menipu lama-lama jadi pencuri.. Yaaa.. Itulah jawapannya bagaimana boleh ada RM 2.63 bilion didalam akaunnya




Wang rakyat dicuri senyap-senyap dan dimasukkan didalam akaun peribadinya.. Jika penyiasat tidak dedahkan hal ini, mungkin dia lebih banyak lagi menipu. 

Sebelum ini juga dia menipu ketika majlis berbuka puasa..
Adakah  Najib langsung tak pikirkan Dosa dan Pahala?? sanggup menipu Rakyat hanya mahu menyakinkan dan mahu tunjuk yang dia seorang yang benar? berterampilan bersih dengan memakai songkok, baju Melayu, Berjubah?? Dia seorang yang pandai berlakon. 

Dari segi kata-kata dan ungkapannya, dia memang seorang yang riak. berlagak dan mementingkan diri sendiri

Dengarkan.




Dia  bercakap bohong dan berpura-pura berlakon menjadi baik. Ada kemungkinan besar sumpah Laknat yang dibuat olehnya  berhubung Altantuya juga adalah tipu.. 

Selamat memperbodohkan Rakyat wahai Najib.
BN bakal tumbang PRU 14 kerana kesombongan dan perangai Najib ini.! 

Najib terus MEMBANGSATKAN  bangsa Melayu kerana perangainya  yang seperti sampah.!! 





1 comment:

Anonymous said...

Tuhan maha mengetahui apa yg sebenarnya berlaku...balasan dari yg maha esa akan tiba akhirnya....

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya