Najib cuba mintak simpati selepas die terbukti merompak berbilion2 wang rakyat. Wayang Tahfiz

Najib cuba mintak simpati selepas die terbukti merompak berbilion2 wang rakyat. Wayang Tahfiz
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka... Dalam Musnad Imam al-Rubai’ diriwayatkan hadith berikut; لَعَنَ اللَّهُ الْمُسَلَّطَ عَلَى أُمَّتِي بِالْجَبَرُوتِ، وَالْمُسْتَأْثِرَ بِفَيْئِهَا “Allah melaknat orang yang memerintah umatku dengan zalim dan mengaut harta fai’ nya (harta milik awam) untuk kepentingan dirinya.” Imam al-Ghazali dalam kitabnya Ihya Ulumuddin pernah memberikan nasihat tentang cara berinteraksi dengan pemimpin yang zalim iaitu (mafhumnya), “Jangan bergaul dengan para pemimpin dan pembesar yang zalim, bahkan jangan menemuinya. Berjumpa dan bergaul dengan mereka hanya membawa petaka. Tetapi sekiranya kamu bertemu dengan mereka, jangan memuji-muji mereka (tetapi nasihatilah kepada kebaikan), kerana Allah sangat murka ketika orang fasik dan zalim dipuji. Dan barangsiapa mendoakan mereka panjang umur, maka sesungguhnya dia suka agar Allah diderhakai di muka bumi.”

Wednesday, 25 October 2017

Awas !! Laman web palsu Sarawak Report. !!




 Sebelum ini, umum mengetahui laman web Sarawak Report telah disekat akses masuk dibaca konon melanggar undang-undang Malaysia. Namun saya berasa janggal sedikit apabila hari ini mengetahui  laman web ini boleh dibuka dengan mudah pada link ini 

kelihatan beberapa perubahan yang mendadak pada website ini. antaranya mengapa terlalu banyak permohonan maaf. 

lihat pada lampiran ini. 






 Banyak artikel-artikel tersebut memohon maaf atas artikel yang telah lalu. 

 Namun selepas diteliti, website ini adalah website palsu yang menyerupai Sarawak Report. tujuannya untuk menafikan semua fakta-fakta Sarawak report sebelum ini adalah benar. 

Website SR yang sebenar adalah ini 

Apabila anda buka, anda tidak boleh membaca. 

Ia akan terpampang seperti ini


 atau begini.


Namun jika anda menggunakan proxy yang disekat keatas laman web ini, anda dapat membukanya. Saya memberikan  proxy tersebut kepada anda.

 salah satu yang saya guna adalah  ini







 Nah terbukti anda sudah mampu membuka website yang disekat bukan ??

Najib semakin takut dengan kebenaran . Sehingga mengupah orang untuk meniru  web Sarawak Report  dan kononnya memohon maaf atas semua tulisan2 sebelum ini.
 Tidak cukup menipu rakyat dengan janji-janji manis. dia menggunakan tv3 stesen tv paling bahlol dalam sejarah dunia.Semua berita perlu melaporkan yang baik2 saja dan memuji2  pentadbirannya konon ekonomi Negara terus  meningkat baik. 

Apa penyebab laman web ini mula disekat ??

Selepas SR mendedahkan gambar dia bersama Jho Low  dalam skandal terbesar 1MDB



 Semakin lama dia cuba menutup kebenaran, semakin banyak ketirisan yang akan terbongkar. teruslah dengan sikap pengecut kamu Najib. !! 


No comments:

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya