Ucapan ini khas ditujukan buat PM syok sendiri (Najib Razak)... Selamat menjahanamkan negara. !!

Ucapan ini khas ditujukan buat PM syok sendiri (Najib Razak)... Selamat menjahanamkan negara. !!
Lebih baik berusaha menyalakan lilin dari menyumpah kepada kegelapan.Pepatah pernah berbunyi: Jika hendak merosakkan tanaman "racunlah akarnya. "Jika hendak merosakkan "bangsa", racunilah "Sejarah" mereka..

Saturday, 4 May 2013

Bagaimana kuasa Melayu bakal terhapus melalui penggabungan Malaysia & Singapura?





Jika kita melihat kepada komposisi kaum didalam Pakatan Rakyat, golongan Melayu hanyalah 32 % jika  dibandingkan dengan Cina & India.

Lee Kuan Yew (bekas PM Singapura) sebelum ini memberi cadangan agar Singapura bersatu bersama Malaysia tetapi dengan syarat UMNO haruslah dihapuskan sama sekali.

Tun Mahathir juga telah menjelaskan bahawa impian Lee Kuan Yew ialah mahu menjadi Perdana Menteri Malaysia.


1985 – Lim Kit Siang di dalam bukunya “Malaysia Crisis Of Identity”mengulangi cita-cita DAP mahu mewujudkan “Malaysian Malaysia”dengan menghapuskan hak istimewa orang Melayu.

                                                                    

Pada 1997 – Lee Kuan Yew dalam kenyataannya menyebut pentingnya Singapura bergabung semula dengan Malaysia.



PESAN LEE KUAN YEW KEPADA DR. CHAN MEN HIN - SEBELUM SAYA MATI SAYA MAHU MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA WALAUPUN 1 MINIT


 

Bagaimana caranya UMNO yang menjadi tunjang kepada BN bakal terhapus sama sekali.??


Mari sini saya dedahkan 
Jika PR memerintah Kerajaan Pusat & mengambil tampuk pemerintahan negara, selang beberapa abad berlalu, Pakatan Rakyat bakal bergabung bersama PAP (Parti yang memerintah  Singapura)


    
Jumlah terkini kerusi Parlimen
PAP Singapura (81)  + Pakatan Rakyat (82)= 163






Jika Parlimen Malaysia sebanyak 222 ini bergabung bersama Parlimen Singapura yang berjumlah 87, maka jumlah keseluruhan kerusi Parlimen akan menjadi 309 kerusi.


 PRU12, kerusi BN hanyalah berjumlah 140.

Jika Pakatan Rakyat bergabung bersama Parti Tindakan Rakyat (PAP) atau lebih mudah saya jelaskan disini Malaysia bersatu bersama Singapura maka secara purata jumlah kerusi parlimen sudah menjadi dominan 163.Jumlah ini cukup lengkap untuk menghapuskan BN dimana UMNO menjadi tunjangnya pada hari ini.
Kerusi Parlimen BN hanyalah sebanyak 140 jika kita ambil pada PRU 12 yang lalu.


Jadi secara tak langsung Pembentukan Malaysia & Singapura ini amat berjaya menghapuskan UMNO/BN & kuasa Melayu sama sekali.

Perancangan ini antara perancangan rapi yang telah pun disusun bertahun-tahun lagi dalam menghapuskan kuasa Melayu didalam UMNO.

lihat apa yang telah saya tulis dan dedahkan  sebelum ini didalam blog ini :



Apakah perkara ini bakal menjadi kenyataan??

                              Fail:Parliament House Singapore.jpg
Parlimen Singapura 87 kerusi


Parlimen Malaysia 222 kerusi

Hakikat Tun M mengatakan bahawa jika PR memerintah negara ini, kuasa pemerintahan  penuh akan  diambil alih oleh Cina akan menjadi kenyataan kerana jumlah penduduk Cina Singapura yang seramai 76 % ditambah dengan penduduk bukan Melayu di Malaysia berjumlah 46.7% dimana kaum cina  26% yang menjadikan jumlah penduduk cina bakal meningkat sekaligus mengatasi penduduk  Melayu dalam negara yang berjumlah 53.3%.Secara tak langsung Melayu bakal menjadi minority ditambah penguasaan  kerusi Parlimen bukan Melayu ketika ini.


Di dalam insiden BERSIH dimana kita lihat bendera Malaysia dikibarkan seperti bendera Singapura.

                                       

Lihat semula tulisan saya disini:

Jadi soalnya disini Singapura merupakan negara Republik tetapi Malaysia pula masih mempunyai  sistem beraja, jadi bagaimana kuasa Raja ini bakal terhapus?? Sedarkah anda jika Pakatan Rakyat yang memerintah negara ini majoritynya dikuasai oleh bukan Melayu, sedangkan Raja-Raja ini adalah dari orang Melayu, jadi secara tak langsung agenda Malaysian Malaysia & hak samarata akan berjaya kerana Raja-raja  tidak lagi terbela  & mendapat perlindungan serta sokongan dari Melayu yang pada hari itu bukan lagi menguasai Parlimen.Jadi segala apa yang diusulkan akan memihak kepada bukan Melayu.

                                             
Jika sekarang ini pun DAP berani meminta agar Kerajaan Pusat  membenarkan Kalimah Allah diguna oleh Kristian, apatah lagi jika mereka memerintah?? Mungkin lebih daripada itu akan diminta.

                                             

Tak mustahil perkara ini bakal berlaku & agenda inilah yang akan memusnahkan sama sekali sistem Raja Berpelembagaan di negara ini di tambah  dengan slogan KETUANAN RAKYAT yang mula menggantikan KETUANAN MELAYU.. Jika Ketuanan Rakyat itu diangkat-angkat, maknyanya sudah tiada lagi keistimewaan Melayu kerana sesiapa sahaja yang menjadi Rakyat dinegara ini termasuk Cina & India berhak menjadi Tuan bukan??

Kemungkinan besar dalam tempoh jangkamasa yang panjang, Agama Kristian bakal menjadi Agama Rasmi di negara ini kerana sokongan masyarakat Singapura yang  beragama Kristian ditambah penguasaan ahli-ahli DAP yang beragama Kristian.

Belajarlah sejarah bagaimana sistem beraja ini berjaya dihapuskann sama sekali dengan menukar pemerintah. Inilah yang diingini oleh musuh-musuh kita diluar sana lebih-lebih lagi Raja-Raja Melayu yang masih mengamalkan Agama Islam & dijadikan Agama Rasmi dalam negara ini.

                                 

 Ketua Pembangkang (bakal PM dari Pakatan Rakyat)  yang melaungkan Ketuanan Rakyat!


Tak mustahil jika PR berjaya memerintah, dengan menggunakan penggabungan Malaysia & Singapura ini, kuasa Raja bakal terhapus sama sekali.

                            


Didalam penjelasan  di bawah Perkara 159 menyatakan bagaimana  perlembagaan Malaysia dipinda.

Perkara 159 Perlembagaan Malaysia memperuntukkan hak bagaimana perlembagaan Malaysia dipinda. Perkara ini secara terperinci memberitahu bagaimana penggubal undang-undang (ahli parlimen) membuat pindaan perlembagaan.

Menukar pemerintah bukanlah satu perkara yang boleh dibuat main-main kerana ianya melibatkan soal masa depan sesebuah negara

Ingatlah, apa yang anda lakukan hari ini bakal menentukan masa depan generasi akan datang. Hargailah pengorbanan orang-orang terdahulu kerana merekalah kita berkeadaan  selesa seperti sekarang.



9 comments:

panglima perangcyber said...

Menarik !

Anonymous said...

Tlg Jgn bagi DAP bertapak di Putrajaya, saya takut diaorang akan gunakan JPN bagi memberikan IC kepada cino Singapore then org cino akan jadi majoriti disini...dulu kita pernah dgr LKY menyuruh rakyat Singapore beranak byk, dgr mcm jokes padahal tanah yg tinggal di pulau tu dah x byk...saya rasa ini lah jawapannya.

Anonymous said...

ini semua salah umno...

Anonymous said...

Org Melayu yg bodoh tak sedar yg dirinya nak kena jual. Dah terhantuk bengkak barulah nak tengadah. Tengah senang tak sedar diri, bila dah nasi menjadi bubur barulah nak menyesal. Masa tu semua dah terlambat. Hidup tersepit, nak makan pun susah, apalagi kalau sakit. Yg ada semua dah terlepas. Akhirnya duduklah menangis mengenang nasib diri. Yang boleh dipandang hanyalah hari-hari semalam.

Anonymous said...

tak mustahil berpuluh ribu pelancung cina yg `hilang' di msia akan dpt kerakyatan sini dlm sekelip mata jika DAP dpt memegang tampuk pemerintahan negara kelak walaupun satu penggal.


org melayu bersatu dan kuatkan ekonomi supaya tidak terlalu bergantung dgn mrk. bukannya bagus sgt pun, buat baik dgn kita kalau harapkan sesuuatu. itut pengalaman sendiri. bersuara utk hak sendiri jgn dituduh racist pulak

CyberHacking said...

Kedudukan kerusi Parlimen selepas pembentukan Malaysia pada tahun 1963:

Semenanjung — 104*
Sarawak — 24
Sabah — 16
Singapura — 15

*tidak berubah daripada peta pemilih PRU tahun 1959
Pengagihan kerusi di antara Semenanjung dan 3S (Sarawak, Sabah, Singapura) ialah 65:35 mengikut nisbah.

Beberapa hari selepas terbentuknya Malaysia pada 16 Sept 1963, Singapura telah mengadakan ‘snap election’ (pilihanraya tergempar) di mana PAP menang 37 daripada 51 kerusi yang dipertandingkan.
Meskipun begitu, PAP tidak diterima untuk menyertai Perikatan.
Keputusan PRU 1964:

Perikatan — 89
PAS — 9
PRM — 2
PPP — 2
PAP — 2
UDP* – 1

*UDP, United Democratic Party ditubuhkan oleh Dr Lim Chong Eu pada 1962 dan dibubarkan pada 1968.

Anonymous said...

Asmk bangsa ku... kita jgn menyalahkan sesama sendiri -Umno atau Pas- yang penting kita sebangsa/seagama perlu bersatu supaya menjadi teguh/kuat... .. bangsa asing ini (C) ingin merebut/menguasai dan memerintah kita .... jgn kita lupa, didepan kita mereka berpura-pura baik .... bila mereka dapat memerintah habislah bangsa kita.... bersatulah bangsaku ... buktinya sudah ada tahun 1969 ketika ada rusuhan... kita semua bersatu dan kita menjadi teguh/kuat utk melawan ... orang/bangsa kafirin....

Harun Aminurasyid said...

Salam sejahtera kpd semua,

Aku ada rahsia bagaimana negeri boleh tergadai seperti cerita dr P.Ramlee. Joke aside

Harun Aminurasyid said...

Ternyata setelah hampir 9 bulan lamanya admin disini tdk mengambil berat atas pelawaan aku pd 1 Feb 2014 utk menyambutnya. Daku boleh di email aminurasyid@hotmail.com utk penjelasan lanjut, sekian dan wassalam

Aminurasyid

biar hati berbicara & menilainya

biar hati berbicara & menilainya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...